Всим привіт. Заводське лобове скло маленьке та незеньке, тому на швидкості потік повітря концентруеться та прилітае точнісенько у лобову частину шолома, там воздухозабірник який викликае багато шуму, біля 100 км за годину навіть мотора не чути. Довго ходив навколо та думав що зробити або чим замінити, замітив що довжина між кріпленнями та низом стекла дуже схожі и тут прийшла думка спробувати підняти заводське скло вверх, що з цього вийшло будб ласка на фото з описовм.
Вложение:
4,5_1.jpg [ 469.29 KiB | Просмотров: 21109 ]
Вложение:
4,5_2.jpg [ 414.43 KiB | Просмотров: 21109 ]
Заводське кріплення стекла
Вложение:
4,5_3.jpg [ 367.95 KiB | Просмотров: 21109 ]
якщо по кріпленню переставити скло вверх , то нижний край скла майже підходить, треба зробити маленьку канавку під болт кріплення.
Вложение:
4,5_4.jpg [ 351.5 KiB | Просмотров: 21109 ]
Звісно кріплення тільки через резові шайби та на болту надіто резовий кембрик, щоб не було контакту метала зі склом.
Вложение:
4,5_5.jpg [ 446.34 KiB | Просмотров: 21109 ]
Що тепер маю, при мінімальних доробках скло тепер піднялось на 9 см, має гарний сучасний вигляд, легко мити обтікатель та саме скло, дотого ж завжди можна вернути на місце рідного кріплення.
Вложение:
4,5_6.jpg [ 417.77 KiB | Просмотров: 21109 ]
Вложение:
4,5_7.jpg [ 473.58 KiB | Просмотров: 21109 ]
Вложение:
4,5_8.jpg [ 470.96 KiB | Просмотров: 21109 ]
Вложение:
4,5_9.jpg [ 432.54 KiB | Просмотров: 21109 ]
Вложение:
4,5_10.jpg [ 450.67 KiB | Просмотров: 21109 ]
Покатався оцінюючи добавлену висоту скла на 9 см, друзі різниця така вражаюча що навіть важко описати, в шоломі чутно роботу мотора та пориви бокового вітру, але грохоту зустрічного вітру немае, навіть з відкритим візором кататись можливо, я навіть не чекав такого разючого єфекту, чому на заводі не роблять скла трохи вищого всього додати 9 см пластику
Володя а резиновые втулки с верхнего крепление или аналогично сделать на низ , на кромке стекла, что бы от наших дорог не появилась трещина.... . Я уже сталкивался с такой проблемой....
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Володя а резиновые втулки с верхнего крепление или аналогично сделать на низ , на кромке стекла, что бы от наших дорог не появилась трещина.... . Я уже сталкивался с такой проблемой....
Юра дякую але ти мабудь не читав коментарі
Цитата:
Звісно кріплення тільки через резові шайби та на болту надіто резовий кембрик, щоб не було контакту метала зі склом.
Всим привіт. Заводське лобове скло маленьке та незеньке, тому на швидкості потік повітря концентруеться та прилітае точнісенько у лобову частину шолома, там воздухозабірник який викликае багато шуму, біля 100 км за годину навіть мотора не чути. Довго ходив навколо та думав що зробити або чим замінити, замітив що довжина між кріпленнями та низом стекла дуже схожі и тут прийшла думка спробувати підняти заводське скло вверх, що з цього вийшло будб ласка на фото з описовм.
Володя, добрый день. Мне всё-таки удалось приобрести на этот мотоцикл большее стекло. Тоже убрались проблемы "ветра в шлем", "ветра в грудь" и шума. Ваш вариант тоже интересен и симпатичен. При этом без финансовых затрат.))) Я думаю будет держать хорошо. Хоть новые дырки сделаны на краю стекла, но соотношение "размер стекла-площадки крепления" не позволит стеклу треснуть от тряски на наших дорогах.
Дуже цікаве рішення. Хай щастить з новим байком.)))
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Viktozen писал(а):
Всим привіт. Заводське лобове скло маленьке та незеньке, тому на швидкості потік повітря концентруеться та прилітае точнісенько у лобову частину шолома, там воздухозабірник який викликае багато шуму, біля 100 км за годину навіть мотора не чути. Довго ходив навколо та думав що зробити або чим замінити, замітив що довжина між кріпленнями та низом стекла дуже схожі и тут прийшла думка спробувати підняти заводське скло вверх, що з цього вийшло будб ласка на фото з описовм.
Ну прям зачет, за находчивость. Интересное решение с минимальными затратами. Да и не скажу, что внешний вид, как то, пострадал. Смотрится вполне органично. Вот как будто, так и было предусмотрено производителем. В общем, лайк. (как говорится)
Ну прям зачет, за находчивость. Интересное решение с минимальными затратами. Да и не скажу, что внешний вид, как то, пострадал. Смотрится вполне органично. Вот как будто, так и было предусмотрено производителем. В общем, лайк. (как говорится)
Игорь спасибо за добрые слова, получилось прикольно, без вложений и главное стекло отлично начало выполнять свои функции. Тут как бы повезло, идеальное совпадение размеров меж центрами крепления и нижним краем стекла, просто нужно было это увидеть, оценить и технически реальзовать За два дня мото прогулок защиту оценил по достоинству и визор шлема ещё не мыл, пока чист Тут следует уточнгить важный момент мой рост 164 см для более высоких рейдеров эффект от поднятия стекла может быть не такой.
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 19:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Если бы Володя не рассказал о проделанной работе, то и не догадался бы что это доработка. Смотрится как заводские настройки. А если ещё и результат есть, то можно оставлять в таком положении. Со временем возможно появится более высокое стекло в заводском исполнении.
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Если бы Володя не рассказал о проделанной работе, то и не догадался бы что это доработка. Смотрится как заводские настройки. А если ещё и результат есть, то можно оставлять в таком положении. Со временем возможно появится более высокое стекло в заводском исполнении.
Привіт вам ну от і перша тисяча. пробіг 1001 км замінив мастило та фільтр мастило Motul 5100 10W40 у кількості 1400 мл після ціеї заміни буду придержуватись такого регламенту наступна заміна 3000 км без заміни фильтру 1200 мл мастила, потім 5000 вже з заміною фільтру, тоб то масляний фільтр буду міняти через раз.
Вложение:
7,05_1.jpg [ 301.39 KiB | Просмотров: 21100 ]
Вложение:
7,05_2.jpg [ 372.86 KiB | Просмотров: 21100 ]
Вложение:
7,05_3.jpg [ 355.66 KiB | Просмотров: 21100 ]
фільтр у робочому стані, грязюки, герметику чі металевих частинок не бачив
Вітаю, Вікторич! Чудово вийшло зі склом, але я гадаю, що можна ще посилення зробити на 6 болтів, задля зменшення дії вібрацій. Якісь металеві пластини чи куток алюмінієвий підставити під скло, звісно, як що потрібно.
Зарегистрирован: 09 окт 2015, 18:40 Сообщений: 682 Откуда: Борисполь
Мото: Honda NT 700V
Возраст: 51
Тел.: (067) 75два-три4-97
Имя: Сергей
Володя вітаю! Чудовий результат з мінімальними затратами по доопрацюванням вітрозахисту І звичайно, із першою тисячою , хай так все буде добре і надалі!!!
_________________ Не бойся, что не получится. Бойся, что не попробуешь.
Всім привіт, після пробігу в 1000 км вирішив таки зняти відгук про початкові враження, які дарує мотоцикл Benelli TRK 251. Техніка радує якістю, відмінною ергономікою і веселим мотором, який я поки обкатую до пробігу 1600 км по мануалу.
Дуже гарний "бампер". Нехай він не знадобиться. Здається, що є різні варіанти "бамперу" для цього мота. У мене трішки інша модель. Більш габаритна. Але теж нічого.
Дуже гарний "бампер". Нехай він не знадобиться. Здається, що є різні варіанти "бамперу" для цього мота. У мене трішки інша модель. Більш габаритна. Але теж нічого.
Gefest писал(а):
Володя, подивився відео, відгук сподобався так тримати! Радий, що ти нарешті отримав дуги, гарні
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения