Поскольку в прошедшие выходные не катал, решено было довести до ума простаивающий без дела сарай. Тем более, что на чердаке без дела валялись куча заготовок и аксессуаров от мебели. Все это превратилось в стойки, полки, верстаки и т.д. Чтобы и снарягу развесить, и хлам разложить. Заодно и "рыбалка" влезла - и удилища все, и снасти, и подсаки. Даже старый линолеум нашел свое место (а думал уже на свалку вывезти).
Так же разведен нормально свет, чтобы можно было работать комфортно на верстаке.
Осталось только убрать все, разложить инструмент и установить тиски, точило, сверлильный станок и т.д.
*** не перемикайтесь, далі буде...
_________________ So many roads, so little time...
Кстати, заметил, что никто ничего не комментирует, в обсуждение не включается. Тема не интересна, или сам мот, или стиль подачи? Тогда приостановлю ведение блога, поскольку, я так понимаю, общественности не интересно.
_________________ So many roads, so little time...
Кстати, заметил, что никто ничего не комментирует, в обсуждение не включается. Тема не интересна, или сам мот, или стиль подачи? Тогда приостановлю ведение блога, поскольку, я так понимаю, общественности не интересно.
Лично я читаю тему с удовольствием. Александр если в этой теме не пишут глупых вопросов и ненужных рекомендаций это не значит что вашу тему не читают, думаю совсем наоборот подача информации и логика в порядке, отлично читается и воспринимается, больше хотелось бы описания и фото не про улучшайзинг, а про обычное техническое обслуживание, смазки, регулировки, замены масла, а ещё репортажей с места покатушек это добавит живой интерес к вам и вашему мотоциклу. Продолжайте пожалуйста кому-то ваша тема стала ключевой в выборе мотоцикла.
Не думав, що цікаво буде про поїздки в цій темі. Як на мене, гілка зроблена саме для технічних питань. Але, враховую побажання щодо висвітлення не тільки технічної частини, а й експлуатаційної, буду ділитись й поїздками
На вихідні 15-16 вересня планується чергова поїздка до зони безумовного (обов'язкового) відселення. То ж в суботу трохи розвідував трек до місця зустрічі з основною групою. Про минулу поїздку можна почитати в блозі (ТИЦНУТЬ ТУТ).
Катати під дощем те ще задоволення. Але гарячий обід піднімає настрій вище неба
Отак бува їдеш, їдеш. А потім БАЦ - і в чистому полі місто.
*десь під Чайками
Далі буде...
_________________ So many roads, so little time...
Занадто довга ручка газу для грунту. Вирішено встановити короткоходку. Не відклаюдаючи в довгий ящик - done.
Лампу світло було замінено на світлодіодну. Якість світла змінилася кардинально. Але до дюбеля все-рівно не дотягує. Тому вирішено будо встановити додаткове світло - 2 джерела по 15W. І теж done.
... далі буде.
_________________ So many roads, so little time...
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Как только появился в продаже этот мопед,тоже на него заглядывался.В своей ценовой категории один из лучших.Побоялся, что тяжеловат я для него,не вытянет.Очень интересно читать и технические аспекты и эксплуатационные моменты.Тема гуд.Ставлю плюсик.+.
"У нас було 2 пакети трави, 75 таблеток мескалина, 5 упаковок кислоти. Ой ні, це не та історія У нас було два мотоцикли loncin 250, одна yamaha ttr250 raid, один ktm500, одна машина. А тако ж, м'ясо, пиво, намети, гамаки і компанія друзів та дике бажання вибратися з міста. А головне ніякої організації" (с)
В текстовому варіанті від Юлі FOX є ще кілька світлин
Після прогулянки вирішив замінити мастило у вилці.
Для того, щоб легше було відкрутити верхню кришку
, її можна відпустити безпосередньо на мотоциклі. Для цього треба відпустити верхнє кріплення пер вилки (зеленим), залишивши нижні затягнутими (червоним).
Далі відпускаємо і нижнє кріплення і пера легко витягуються з траверс.
Після того як кришка буде відкручена повністю, потрібно отримати доступ до внутрішньої камери. Для цього потрібно притримати шток ключем, и відкрутити верхню кришку тим же ключем на 22.
Старе мастило виглядало жахливо. Якась невизначена зелена субстанція об'ємом близько 840 мл.
Заливаємо нове свіженьке мастило
, і прокачуємо за шток, поки з картриджу не вийде повітря (в мене зайняло близько 3 хвилин). Далі збираємо все в зворотньому порядку. Profit
... далі буде.
P.S. На youtube надибав корисне (на мій погляд) відео як повністю розібрати вилку і заминити сальники на Loncin SX-2. Можливо комусь стане в нагоді.
_________________ So many roads, so little time...
Коли на носі відпустка, а в сраці - шило, то на місці, звісно, тяжко всидіти )))
Полісся і в літню спеку мокре, а після травневих злив взагалі перетворюється на Венецію. Гондольерити не наважився, то ж супроводжував "по-під ручку", як даму )))
В результаті один з китайських підшипників не витримав навантажень від залицянь щуки та карася й самолоіквідувався, прохопивши при цьому й сальник з собою "за компанію" )))
То ж - "Хворий! Пройдіть на укольчик". Але, щоб не лазити двічі, вирішено було кардинально вирішити питання і замінити все, до чого дотяглись руки. Для цього потрібно всього відро пішипників та відро побільше - сальників.
Походу справи також замінив одну з "тавотниць",
повітряний фільтр
та задні гальмівні колодки.
Ready to race!
Трохи згодом напишу повний список маркування підшипників та сальників для підвіски і колес. Можливо, комусь стане в нагоді.
... далі буде.
_________________ So many roads, so little time...
Зарегистрирован: 15 май 2019, 14:47 Сообщений: 3 Откуда: Energodar
Мото: BMW R1150GS Adventure
Возраст: 38
Имя: Дмитрий
Добрый день. Как можно с Вами связаться? Есть ряд вопросов по такому мотику. Писать вопросы долго, а ждать ответов еще дольше. Буду признателен Вам, если дадите свой номер телефона или вот мой - 0663718129 (есть Viber) Дима.
Вмикаю їх рідко, тільки в складних умовах, де треба огляд 360 градусів. Налаштовані так, що світять здебільшого накруги (головного світла вистачає для центрального освітлення).
_________________ So many roads, so little time...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 17
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения