нашёл DID в этом размере, сальниковая стоит около 2500 гривен.
сальниковую цепь нужно ставить на дорожный мотоцикл, если она закрыта кожухом.
Назовіть будь ласка хоч 3 сучасних дорожніх мотоцикли із кожухом на ланцюг. Таке було тільки на совкоциклах. Сучасні ланцюги з сальниками і змазками під них не потребують кожуха.
Зарегистрирован: 23 окт 2017, 11:19 Сообщений: 289 Откуда: г. Северодонецк
Мото: Shineray XY250-6С ENDURO
Возраст: 59
Тел.: 0502180413
Имя: Сергей
DerDemian писал(а):
Назовіть будь ласка хоч 3 сучасних дорожніх мотоцикли із кожухом на ланцюг. Таке було тільки на совкоциклах. Сучасні ланцюги з сальниками і змазками під них не потребують кожуха.
"Альфи", "Дельти" та різноманітні "Мустанги" - хоча їх важко назвати мотоциклами, але все ж . . . Я вважаю , що Ви не будете заперечувати , що пісок та бруд, який потрапляє на ланцюг не є "гуд" для гумового сальника. Я не проводив досліджень ,щодо термінів експлуатації різноманітних мотоланцюгів, але тут і так зрозуміло, що сальниковий ланцюг працює в повній мірі кілометрів 500, а потім він стає звичайним безсальниковим. Сучасні мотоцикли, про які Ви запитуєте, мають експлуатуватися у нормальних дорожних умовах: на нормальному дорожному покритті, яке виконано на умовах юсіх інженерних вимог (профіль покриття, наявність кюветів та все інше) - відповідно і бруду з піском на такій дорозі буде менше. А запитання про ланцюг взагалі стосувалося ендуро мотоцикла, який має використовуватися поза шляхами загального користування. І саме виходячи з цієї теми, і була побудована моя попередня відповідь, на яку Ви даєте посилання.
Назовіть будь ласка хоч 3 сучасних дорожніх мотоцикли із кожухом на ланцюг. Таке було тільки на совкоциклах. Сучасні ланцюги з сальниками і змазками під них не потребують кожуха.
"Альфи", "Дельти" та різноманітні "Мустанги" - хоча їх важко назвати мотоциклами, але все ж . . . Я вважаю , що Ви не будете заперечувати , що пісок та бруд, який потрапляє на ланцюг не є "гуд" для гумового сальника. Я не проводив досліджень ,щодо термінів експлуатації різноманітних мотоланцюгів, але тут і так зрозуміло, що сальниковий ланцюг працює в повній мірі кілометрів 500, а потім він стає звичайним безсальниковим. Сучасні мотоцикли, про які Ви запитуєте, мають експлуатуватися у нормальних дорожних умовах: на нормальному дорожному покритті, яке виконано на умовах юсіх інженерних вимог (профіль покриття, наявність кюветів та все інше) - відповідно і бруду з піском на такій дорозі буде менше. А запитання про ланцюг взагалі стосувалося ендуро мотоцикла, який має використовуватися поза шляхами загального користування. І саме виходячи з цієї теми, і була побудована моя попередня відповідь, на яку Ви даєте посилання.
.. Як Вам так коректніше поясните, що альфи і дельти це не сучасні дорожні мотоцикли... І на них використовується така сстема ланцюга ізза бюджетності, а не ізза сучасності. Сальниковий ланцюг коштує як під двигуна дельти.
Зарегистрирован: 23 окт 2017, 11:19 Сообщений: 289 Откуда: г. Северодонецк
Мото: Shineray XY250-6С ENDURO
Возраст: 59
Тел.: 0502180413
Имя: Сергей
Наша суперечка безпідставна. Треба брати два ланцюга , заряджати їх на два мотоцикла і експлуатувати їх в однакових умовах. Ось тоді буде вимальована ясна картина. Або на одному мотоциклі відкатати один ланцюг, а потім зарядити другий і подивитися на якому пробіг до заміни буде вищий. Звичайно вищий буде на сальниковому ланцюгу, але не більше ніж 1000 км. І я вважаю, що ця 1000 км не коштує тієї вартості сальникового ланцюга , що за нього беруть. Все, про що я тут кажу, стосується єндуро-крос умов використання ланцюгів. За умов шосейного пробігу, звичайно сальниковий ланцюг буде служити довше бо там бруду менше. А кожухи на ланцюг не ставлять з умов безпеки. Якщо ланцюг рветься то без кожуха він просто вилітає, а з кожухом - клинить заднє колесо.
Зарегистрирован: 23 окт 2017, 11:19 Сообщений: 289 Откуда: г. Северодонецк
Мото: Shineray XY250-6С ENDURO
Возраст: 59
Тел.: 0502180413
Имя: Сергей
DerDemian, у тебе мотоцикл який? - вулично-шосейний (те, що в абревібріатурі моделі називається стріт). А в мене - ендуро. Тому - умови використання наших мотоциклів різні, відповідно і практика і досвід у кожного свій. Я вважаю, що суперечка тут недоречна.
Помер аккум (я сразу оценил наличие кика). Посоветуйте, какой купить, чтобы не прогадать с размером и поприличнее стокового З.Ы. вроде бы Dynavolt хвалили, как они в деле, кто ставил?
На днях полезу в вилку сальники менять, потёк один. Порылся в интернетах, но толкового видео по разборке и замене сальников не нашёл. Может, кто поможет ссылкой? Также вопрос к знающим людям - все перевёртыши одинаковы или у наших вилок есть свои нюансы?
Зарегистрирован: 20 мар 2011, 15:08 Сообщений: 558 Откуда: м.Білопілля,Сумська обл.
Мото: Alpha,ИЖ-Ю2, Shineray X-Trail 250
Возраст: 59
Имя: Микола
Сильно тече, чи не дуже? Спробуй спочатку їх почистити як у відосі, сальникам вилки мого мота це допомогло. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q0MomWndlMU[/youtube]
Когда мот купил, на правом пере были пятна, как от краски, немного выступающие. Я их аккуратно почистил, но перо после этого немного потело. А сейчас (3,5к пробег) потекло сильно, на утро на колесе хорошее пятно масла. Так что разбирать всё равно надо, масла там уже немного осталось)))
Охх, намучался я с вилкой))) Сальник пытался поставить часа 4. Немножко не заходит за канавку для уплотнительного кольца, и всё. Как оказалось, есть на стакане внешняя втулка, в которой сидит сальник, на неё ещё прикручивается крепление защиты пера. Так вот когда я сальник забивал, эта вся радость просела по стакану на 2 мм, вот сальник и не помещался. При забивании надо не стакан упирать, а вот эту втулку... Но всё собралось, вроде бы не течёт, вилка после замены масла стала не такая ватная, хотя заливал те же 10W. В одном пере масло более-менее прозрачное было (в том, которое подтекало), а в другом чёрное. Грязи под пыльниками не было
Всем привет! Кто нибудь ставил сигнализацию на shineray 6b?? Поделитесь опытом. И вообще кто хранит мот на улице по домом,какие меры безопасности используете?
При включении стартера на горячем моторе из-под бака пошёл белый дым стартер пару раз вжикнул и затих. Завёлся с кика, доехал. Когда остыл, запускается стартером нормально. Что там может гореть?
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Самое первое, это проверить все силовые контакты (толстые провода). + на стартер и - на двигатель. Там, в момент включения и работы стартера, токи протекают не хилые. Возможно отпущен болт или гайка. Или провод плохо обжат в наконечнике.
Добрался, минусовой провод подкорачивал в клемнике, из-за этого подгорал плюс на зажигание. Клемник заменил, беда пропала. Так же провёл небольшое ТО (6000 пробега) - клапана в норме, свеча светлая, поднял иглу
Привіт всім. Купив собі Shineray Instryder XY 200-4 і відразу два косяки найшов. Хто допоможе? 1-е шестерні стартера велика і мала, де можна дістати? Можливо в когось на розборці є такий мото чи знаєте де можна дістати. 2-е стук в двигуні, на холодну немає а на прогрітому постійно при їзді на тягу звук не чути.... (не клапана), глянув у голову а там є люфт рокеров горизонтальний і є стук по люфту, може бути?
Шановне панство, трапилася така халепа - йде повільна сборка двигуна і в мене залишається пружинка, хоч вбий не пам'ятаю, звідки воно. Знімалися з двигуна бокові кришки і голова https://kept.com.ua/8QdT/1681925119628.jpg
Панове, ще до вас питання! Ніяк не можу розібратися з двигуном... На маховику риска Т, на зірці розподільника бовти горизонтально, мітка FL згори, правильно? Чи я щось налажав, ніяк не зрозумію...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения