Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Профсоюз писал(а):
Вопрос к Владимиру с Запорожья. Скажите магазин в Запорожье нормальный или нет, имею в виду добросовестность отношение к клиенту, последующая помощь по моту, запчасти, комплектация мото,подготовка мото перед продажей клиенту?
По пятибальной системе на троечку ,ну ребята вроде стараются но не всё хорошо.Как говориться рыба гниёт с головы.Начнём с начала.Приехал мотоцикл.Ключей нет,инструкции нет .Когда именно их нестало судить не буду.Клапанная крышка на движке как будто парша её побила.Ну как говориться токо эстетическая проблема .Но на вопрос:почему крышка на новом мотоцикле такая как будто она десять лет под дождём пролежала,Дмитрий ответил что они почему-то на всей партии такие,хотя после этого другие твины были с нормальными крышками.Вобщем надо мот продать ,можно й нае..ть.Вобщем осадок остался.По обслуживанию тоже были вопросы.Сначала лили масла 1,1л типа так мануал гласит.Сам добавил ещё 300 мл до уровня .На второй замене убедил их заливать 1,3л.За всё время обслуживания мотоцикла ,ни за обслуживание воздушного фильтра, ни за проверку зазора клапанов,акамулятор,зарядка и т.д. никто ни слова ни пол слова,едет значит зае..сь.Видно что руководители не особо парятся об содержании сервиса на высоком техническом уровне.У хлопцев даже инструмент и оборудование на уровне дяди Васи в гараже.Да и ростом в техническом плане,образованием,курсы повышения квалификации и т.д никто не занимается.Приходят новые модели,а как они устроены и как их обслуживать и ремонтировать никто не парится.Типа если что-то серьёзное, отправим в Одессу.Вообщем всё неоднозначно,ходя ребята все хорошие.Не знаю может не хватает ДОБРОЙ воли руководства,может мотивации,может комерческая составляющая,хотим побольше заработать поменьше при этом вложив.
привіт всім, їздив на твінкамчику в гори "пікуй" їздив разрм з ктмщиками і можу сказти що твінкам досить непоганий мот у плані ендуро, якщо замінити зірочки на 13/52 і масло в вилці, то він прекрасно себе почуває на відрізках де їздять в основному на хард-ендуро. Я не кажу що він краще, але їхати на ньому не важко і не почуваєш себе на ньому погано і це я їхав на сток резині(невстиг замовити) якщо ще хорошу резину то взагалі буде супер! за цю покатушку виявив лиш один недолік, це досить малий кліренс. кому цікаво скажу що мот був облегшений на 7,5кг від усіх лишніх деталів, замінений руль, колесо передне, лапка кпп довша на 15мм і з алюмінію)
перед покупкою твінкама я вагався, що він не зможе бути саме тим універсалом, який я шукав) але після мелких допрацювань і випробувань побачив що він всюди себе може показати добре, а не лиш у місті)
не пишіть коменти що краще потібно було брати ГНХ він не може те що твінкам є у друга і це чисто хард який ненабагато краще і лиш для одного діла зроблений) твінкаму невистачає хіба що більшого баку для дальняків, це я вже теж пробув, і баку вистачає на 200-250км це мало, потрібно щоб хоч 300+ міг проїхати!
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Павло,ви мега-круті хлопці.Фотки просто бомба,які гарні у вас краєвиди.Передивсяєшся їх та представляєш себе на тій горі.Я в захваті.Дякую тобі за ці емоції,які передати дуже важко.Краще гір можуть бути тільки гори на яких ще не побував.
Не буду нікого повчати, але мушу висловити свою думку. Чи бачили ті, хто висловлював своє захоплення поїздкою Xarok7 на Пікуй, наслідки такої їзди. Там їздять не тільки на ендуро, але і на квадриках, і на джипах. А результат такий, що колесами знищується рослинний покрив. Місцевість гориста, тому дощові потоки виривають глибокі рівчаки. Починається ерозія. По старій дорозі їздити неможливо, тому паралельно проривають нову. І знову все повторюється. А грунту там відсили кілька сантиметрів і рани вже не заростають. Я мовчу про те, що тими дорогами ходити неможливо, колісні здіймають хмари пилу, роздовбують все навкруг, шумом лякають звірів. Поляки з задоволенням там їздять по одній простій причині, - у них це робити ЗАБОРОНЕНО (продав би свій джип, щоб розплатитися зі штрафами), а у нас ВСЕ МОЖНА! Задумайтесь, чому так? І це стосується не лише Вододільного хребта (Пікуй), але і Полонини Боржава, Свидовця, навіть полонини Красної. Якщо любите рідну землю, хочете, щоб ваші діти теж бачили красу Карпат - не знищуйте її своїми крутими мотоциклами. Ідіть в Карпати пішки!
P.S. Свідомо не виставляю фотографій того жахіття, яке залишають після себе різні їздуни по горах. Якщо будете вимагати документального підтвердження моїх слів - викладу.
Не буду нікого повчати, але мушу висловити свою думку. Чи бачили ті, хто висловлював своє захоплення поїздкою Xarok7 на Пікуй, наслідки такої їзди. Там їздять не тільки на ендуро, але і на квадриках, і на джипах. А результат такий, що колесами знищується рослинний покрив. Місцевість гориста, тому дощові потоки виривають глибокі рівчаки. Починається ерозія. По старій дорозі їздити неможливо, тому паралельно проривають нову. І знову все повторюється. А грунту там відсили кілька сантиметрів і рани вже не заростають. Я мовчу про те, що тими дорогами ходити неможливо, колісні здіймають хмари пилу, роздовбують все навкруг, шумом лякають звірів. Поляки з задоволенням там їздять по одній простій причині, - у них це робити ЗАБОРОНЕНО (продав би свій джип, щоб розплатитися зі штрафами), а у нас ВСЕ МОЖНА! Задумайтесь, чому так? І це стосується не лише Вододільного хребта (Пікуй), але і Полонини Боржава, Свидовця, навіть полонини Красної. Якщо любите рідну землю, хочете, щоб ваші діти теж бачили красу Карпат - не знищуйте її своїми крутими мотоциклами. Ідіть в Карпати пішки!
P.S. Свідомо не виставляю фотографій того жахіття, яке залишають після себе різні їздуни по горах. Якщо будете вимагати документального підтвердження моїх слів - викладу.
Незнаю про що ви говорите і ваше недовольство, їздять там всі старими дорогами, лічно я їхав старою дорогою, а якщо ви боретесь з тими хто нищить природу, то зверніть увагу на мисливців, вони творять повний треш (вирізають все що їм мішає проїхати, вістрілюють все живе в лісі, для своєї забави, і много ще чого) А лічно я нічого кримінального не зробив, за кордоном також можна їздити (але неможна зїжати з дороги) У нас нищать дорогу не ті хто їздить старими дорогами, а хто робить нові, хто використовує важку техніку у лісі і т. Д. Ви можете жалітись на нас, але обєми байкерів малі, порівняно з тим що роблять багаті люди з Карпатами, старими гусичними тракторами роблять нові дороги у лісі і трилюють ліс, так пів Карпат уже виїхало з України, тому не вигадуйте казочки, мотоциклістіі на пальцях порахувати можна, а от багатих мажорів яким можна все, дуже багато!
тому не вигадуйте казочки, мотоциклістіі на пальцях порахувати можна, а от багатих мажорів яким можна все, дуже багато!
Казочки я не вигадую, як ти дозволив собі висловитися, а говорю те, що бачу. На Вододільному я кілька разів на рік і бачу зграї мотоциклістів. І джиперів і квадроциклістів теж. А слабенька відмазка, - вони їдуть і я поїду навряд чи посприяє збереженню природи. Якщо ще хтось не знає, то гора Пікуй знаходиться на території ландшафтного ЗАКАЗНИКА https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%BA%D1%83%D0%B9_(%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%BA) Крім того, на Вододільному хребті є ділянка з буковими пралісами, які єдині в Україні включені до списку Всесвітньої природної спадщини ЮНЕСКО Німецькі, австрійські лісники приїзджають в ці ліси, збирають букові горішки, щоб висаджувати у себе. Бо тут збереглися вони в первісному вигляді. А ми по них колесами. Зрозумійте, що грунтова польова дорога серед пшеничного поля і грунтова дорога в Карпатах, на заповідній території - це дві великі різниці. Надіюся, що той, хто любить рідну землю, зрозуміє.
Как за бугор лес составами отправлять и гектарами вырубать это норм.А мотоциклист проехал,все Карпаты испаганил.Думаю не там вы ищете врагов народа.
Ви щось сильно плутаєте. Ви бачили, що я ліс рубаю? Чи я десь сказав, що вирубувати ліс це нормально? Я відреагував на бурхливе схвалення їзди транспортним засобом по заповідній території, про що прочитав вище. І нікого я не шукав, а тільки звернув увагу на необхідності берегти пророду. Якщо цивілізована поведінка на природі не у ваших правилах, то мені дуже шкода. Один плюне під ноги, інший пачку з-під сигарет викине на дорогу, а третій КАМАЗ сміття викине в лісі. І вирубування Карпат - гнила відмазка. З себе потрібно починати.
Бескид давайте вы перестанете флудить в чужой теме, перейдёте в свою тему и расскажете где катаетесь вы, а мы вам вынесем мосх по экологии выхлопа вашего мотоцикла. Или вы считаете что больше всех любите природу именно вы .
Как за бугор лес составами отправлять и гектарами вырубать это норм.А мотоциклист проехал,все Карпаты испаганил.Думаю не там вы ищете врагов народа.
Ви щось сильно плутаєте. Ви бачили, що я ліс рубаю? Чи я десь сказав, що вирубувати ліс це нормально? Я відреагував на бурхливе схвалення їзди транспортним засобом по заповідній території, про що прочитав вище. І нікого я не шукав, а тільки звернув увагу на необхідності берегти пророду. Якщо цивілізована поведінка на природі не у ваших правилах, то мені дуже шкода. Один плюне під ноги, інший пачку з-під сигарет викине на дорогу, а третій КАМАЗ сміття викине в лісі. І вирубування Карпат - гнила відмазка. З себе потрібно починати.
я ще раз вам зауважую, я живу у селі і бачу що і як, і кількість мотоцилів це мізер і що вони роблять природі, а от важка техніка яка постійно іздить по лісі і прорізають дороги щоб їздити от це вже інше, вони всі дороги нищять! ви схржі мені на всіх цих екологів які ниють що авто забрудняє повітря, а літак і круізний лайнер нічого не забрудняе да? ви дивитесь на мелочі непомічаючи справжні проблеми!
Как за бугор лес составами отправлять и гектарами вырубать это норм.А мотоциклист проехал,все Карпаты испаганил.Думаю не там вы ищете врагов народа.
він несе абсурд, я тут живу і бачу що і хто робить, дороги хто робить по лісах і т.д я ще ніразу не бачив щоб байкери прорізали ліс, а от мисливці і лісняки да)
Привіт всім, на фото можете побачити один з недостатків конструкції парубка на выпускному колекторі, стандартно він лиш проклеєний, щоб небуло з ним проблем, розберіть вставте резинове кільце і знову заклейте і небуде ніяких проблем)
Привіт. Це впускний колектор. Трубка взагалі відпала чи тільки почала протікати?
Все було робоче, просто вирішив розібрати (зараз якраз час на це, щоб готувати до сезону) Тому розібрав і вирішив попередити утечку, от і все, знайшов рішення проблеми і написав, щоб всі могли Повторити і катати без проблем)
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 25
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения