Як кожен хлопчисько, мріяв про мотоцикл з дитинства. Але так сталося, що автомобіль переміг і не відпускав до останнього. Хоча мрія жевріла. Мотофоруми, і цей в тому числі, активно читав останні 5-6 років. Через захоплення горами, МТВ уважно придивлявся до ендуро. І тут в мені боролися дві особи. Одна говорила, що ендуро по Карпатах це зло. Руйнується рослинність, починається ерозія, утворюються рівчаки, джипери, квадроциклісти і ендуристи прокладають нові дороги і все по колу. В Польщі ніхто в страшному сні не дозволить собі в'їхати в ліс на транспорті, не те, що в нацпарк. А у нас "вільна" країна, можна все. Серце крається, коли йду Боржавою, Свидовцем і бачу як безжалісно нищать наші прекрасні Карпати. Друга особа хотіла подорожей, пригод, але перша перемогла і вибір звузився до ендуро-туриста. Слина капала на Dakar. Навіть ходив в магазин, придивлявся до нього. Начитаний був цього форуму, тому придивлявся до деталей. Рекламні ролики це добре, але культуру виробництва ніхто не відміняв. Придивився до зварювальних швів (ви самі все знаєте). Придивився до болтів-гайок (я не сказав, що маю "верхню" освіту з машинобудування (автомобілі) і бачив зсередини виробництво від ВАЗ в Тольятті до Ford в BRD), тому можу візуально відрізнити стандартну гайку від штампованої копії. Останнім цвяхом в домовину мрії про Geon стали настирні рекомендації нових власників розібрати НОВІСІНЬКИЙ, з магазину, мотоцикл і змастити всі місця, де повинно бути мастило! Це за межами здорового глузду! Далі мій вибір перекочував в бік вживаних Honda Transalp i BMW GS650. Друг дав зробити кілька кіл парковкою на Transalpi. GS оглянув, навіть без пробної їзди в іншого товариша. Зупинився на Хонді. Як і де купував це інша цікава історія, якщо когось зацікавить, розповім. Тепер що маємо в залишку - потужне стадо коней в кількості 53 голови і масою 209кг. Це мій перший в житті мотоцикл. Страшно було, не то слово. Перша в житті поїздка - з Польщі до Львова. Перше падіння - яма на повороті, недоїхавши до гаража 150м. Розмитнення, сертифікація, реєстрація... В результаті ціна нового GEON Dakar GNX 250 (2019). Мій 2001 року і 78000 на одометрі. Довгими зимовими вечорами замінив оливу в передній вилці, замінив оливу в двигуні, замінив дві свічки з чотирьох, промив повітряний фільтр, змастив направляючі передніх супортів. Весною купив новий акумулятор. Специфіка роботи не дає можливості багато і далеко їздити. Але з кожним виїздом страху все менша, а задоволення все більше. Виявляється і 200км під дощем не так і страшно. І по гравійній дорозі він їде! Вентилятор включився після 5км на першій передачі гірською гравійкою на перевал. Витрата 4,88/100км при швидкості 80-90. Розумію, що це не реклама Geon, але правда. Можливо, це спонукає імпортерів "попросити" наших китайських друзів потратити 2-3 юані і змастити таки ту нещасну прогресію і підшипники в колесах і не робити антирекламу. Собі ж дорожче.
Трансальп - крутотень. Сам думал брать какого-то туриста, но в итоге горячая кровь победила и у меня GNX
Ну а по смазке, думаю, с китайцами сложно совладать. Хорошим вариантом было бы просто контролировать качество уж по приходу в Украину (переборка необходимых узлов). Но пока Geon вряд ли может себе позволить такое. Но могли бы просто хотя бы настойчиво рекомендовать пройти послепродажное обслуживание узлов или что-то в этом роде.
Сам думал брать какого-то туриста, но в итоге горячая кровь победила и у меня GNX
З віком кров стає спокійнішою, тому турист В порівнянні з автом, їзда мотоциклом залишає незабутні враження. Навіть запахи трав, які в автомобілі не вловлюються, дають відчуття єднання з природою... А краплі дощу, що лопотять по шоломі...
Бескид, мої Вам вітання! Чудовий мотоцикл Якщо можна, розкажіть про процесс купівлі мото в Польші і розмитнення більш детальніше. Сам дуже цікавлюся цим питаннням, але інформації дуже мало.
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Якщо можна, розкажіть про процесс купівлі мото в Польші і розмитнення більш детальніше. Сам дуже цікавлюся цим питаннням, але інформації дуже мало.
Якщо описувати словами, то звучить дуже складно, бо губишся перед невідомим. Але коли взяти до уваги, що за ці послуги інші люди беруть 500 доларів, то засучуєш рукави і робиш. Скажу чесно, я робив це вперше. Але послухав товариша, який без елементарного знання польської поїхав і пригнав собі легкове авто, зрозумів, що треба напружитися і робити. 1-й етап. Шукав на польських olx, otomoto те, що мене цікавило. На німецьких виходило дорожче. Шукав ближче до кордону, бо не мав навіть прав категорії А, не те, що вміння їздити. 2-й етап. Знайшов, тоді просив вислати більш детальні фото критичних (для мене) вузлів. Розпитав. Поїхав на оглядини, виторгував корисну для себе ціну. Паралельно пробивав по VIN коду на предмет легальності апарату. Приїхав до людини до хати, поспілкувався, зробив пробну їзду, довіра збільшилася. Зробив фото документів, таблички VIN (обережність ніхто не відміняв, бо і серед поляків трапляються шахраї та злодії, як і всюди на світі). Домовився, про дату купівлі, поляк навіть завдатку 100 злотих не хотів взяти, сказав, що і так вірить. Не знаю як би все обернулося, можливо, якби дав завдаток, то і не поїхав купувати - було справді страшнувато. А так, дав слово, треба дотримуватися. 3-й етап. Знайшов митного брокера (це не митник, а посередник між клієнтом і митницею). Показав йому документи (фото) на мотоцикл, він порахував суму митних платежів, я дав йому готівкою. 4-й етап. Найбільш напружений. Їду купувати. Пишемо договір купівлі, віддаю гроші, пересилаю договір брокеру. Він від мого імені пересилає гроші, які я йому дав, на митницю. Платіж поступає на митницю протягом 5 годин. Поки митні платежі не поступлять на митницю, нема чого появлятися на нашому кордоні, бо не пропустять. Їду на кордон. На польській стороні заїзджаю мимо черги, показую документи, проїзджаю на нашу сторону. На нашій стороні треба ставати в чергу автомобілів, які оформляються митницею. Там вже 20 автомобілів. Прошу хлопців пропустити мене без черги, бо надходить ніч. Митниця робить фото, складає Попередню митну декларацію, їду додому. З того часу маю 5 днів для розмитнення. Штраф за протермінування на 1 день в тисячах гривень. 5-й етап. Їду на митницю, брокер бігає, я доплачую гроші і з Митною декларацією їду додому. Це зайняло повний робочий день, з 10 до 18. 6-й етап. Сертифікація. Організації, що мають право це робити є кілька на всю Україну. Є у Львові, в Києві і, кажуть, що в Мукачево. Це зайняло 2 дні, бо заставили катафоти приліпити. І не будь-які від велосипеда, а сертифіковані! 7-й етап. Реєстрація в ЦНАП при МВС. Беру всі документи, гроші і за 3 години маю техпаспорт і номери. Хабарів не платив (кава з брокером не рахується). Ніби складно, але коли це робиш крок-за-кроком, пазли складаються в 500 доларову картинку. Варто заморочитися.
П.С. Є ще нюанс, чи купуєш в магазині, який після вивезення за кордон повертає ПДВ (їхній VAT=23%), чи в приватної особи без ПДВ. Якщо з поверненням ПДВ, то потрібно оформити полький SAD (це експортна митна декларація). Але це магазин вже сам зробити. Потрібно лиш цей момент врахувати. І початкова ціна буде вища на тих 23%.
Я сам трохи "шарю", бо розмитнював свою євробляху) Цікаво, чим відрізняється від розмитнення авто. Якщо це не секрет (можна в приватні повідомлення), скільки коштував мотоцикл на сайті і скільки вийшов "під ключ", скільки коштували послуги брокера? Сам у вересні, скоріше за все поїду і хочу сформувати приблизний бюджет
Є ще така штука, що з 2019року в нашій країні вступили положення договіру про асоціацію з ЄС. В них зазначено, що товари які вироблені/експортуються з ЄС не обкладаються митом (10%). Але для цього необхідна справка з митних органів країни експортера яка підтверджує походження товару
Цитата:
П.С. Є ще нюанс, чи купуєш в магазині, який після вивезення за кордон повертає ПДВ (їхній VAT=23%), чи в приватної особи без ПДВ. Якщо з поверненням ПДВ, то потрібно оформити полький SAD (це експортна митна декларація). Але це магазин вже сам зробити. Потрібно лиш цей момент врахувати. І початкова ціна буде вища на тих 23%.
Тобто виходить, що якщо купуєш в магазині то до ціни вказаної на сайті треба додавати 23%, правильно?
Окрім економії, є ще й асортимент. Я хочу пригнати собі bmw і такої моделі, як я хочу, існує тільки 2 пропозиції
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Різниці з розмитненням авта ніякої. Те ж ПДВ 20%, свій акциз і мито. А принцип той самий. Всі платежі вийшли майже 50% від польської ціни. Магазин вказує або ціну нетто, або брутто (з ПДВ). Треба уточнювати. Частіше брутто з припискою, - повертаємо VAT. Послуги брокера - 2000,00грн. Про 10% нічого не скажу, не знаю.
Прийшов час і на дальнячок. Але їздун з мене ще не ахті, тому розбив 700км до Познаня на два дні. Перший день - перетин кордону, попутнє знайомство з кіпріотом, що прямував до Португалії.
Назад їхав іншими шляхами, але з зупинкою на тому самому кемпінгу. Що цікаво, мимо дощу, який лив протягом 200км і потужного зустрічного вітру, середня витрата була навіть менша, ніж туди. В загальному вийшло 4,8л/100км протягом 1500км. Думаю, непоганий показник. П.С. Перед поїздкою бачив в прогнозі дощ, тому почав розглядатися за дощовиком. Ціна тільки за куртку 700грн. видалася мені не гуманною. В Епіцентрі знайшов жовтий дощовий костюм за 397грн. Чудова річ, як виявилося. Непромокальний, непродувний і добре видимий здалека. Сміло можу рекомендувати.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 23
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения