Перекинув ВВ дроти, результат такий же... Екологію теж заглушив - без змін, отже справа в карбюраторі Дивно, минулий раз зробив все згідно мануалу... Ну буду шукати далі
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Значить, план на вечір: 1. перевірити зазори клапанів на правому циліндрі, щоб вже тожно виключити цей пункт із списку 2. Зняти карб і подивитися, що в правому карбі може впливати на таку роботу... Може хто кинути в мене посилання, про те як налаштовувати подвійний карб, бо відео є де один карб налаштувати, а от де подвійний карб відео не знайшов Вчора, вчергове перевірив синхронізацію все більш-менш в нормі, значить справа не в цьому
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
Bleckie, Gefest дякую за поради! Ввечері доберуся до мотоцикла і буду його "длубати" Щось я почитав про прогорівші клапани і стало зовсім стрьомно
На прогоревшие клапаны совсем не похоже. Если бы был прогоревший клапан на выпуске, то цилиндр бы, продолжал работать на ХХ, но только периодически (довольно часто) постреливал бы в глушитель. У тебя, в глушак, стрельбы нет. У тебя он просто практически не работает, только редкие вспышки. Так что, не волнуйся.
Заліз в клапани, з лівим циліндром було все ок, а на правому піджаті клапани, на впуск було 0.05 а на випуск 0.06. Відрегулював все, прогрів і таж сама історія.... Тоді я поліз до карба і почав крутити гвинт якості... Вивернув правий приблизно на 3 оберти, а лівий на 2.5 і мотор почав працювати більш-менш рівномірно
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
По фото, т.к. на юбке практически нет нагара, свечка поработала мало. Т.е., практически новая. Центральный и боковой электроды, белые. Похоже, бедная смесь. Но, т.к. свеча новая, могу и ошибиться.
По поводу настройки карбюраторов. Количество оборотов, на сколько закручен винт качества смеси, не особо важно. Он должен быть закручен на столько, на сколько это необходимо для формирования правильной горючей смеси на холостом ходу. И для каждого карбюратора оно будет разным (кличество оборотов) Два оборота, как в инструкции, это начальная установка, при которой двигатель более и менее должен работать. А вот что бы он работал хорошо, с этим винтом надо поиграться на работающем двигателе. Я, на своем НАКе, игрался, и добивался равномерности работы на ХХ. Но так, как мне настроил карбюраторщик, у меня не получилось. Да, работали оба цилиндра и вроде бы равномерно, но как-то жестко и немножко неустойчиво. И двигатель был очень чувствителен к температуре, при повышении температуры обороты заметно росли, а на недогретом двигателе, без подсоса ХХ вообще небыло. А вот после нормальной настройки у спеца, движок даже особо и прогревать не надо было. Так, чуть-чуть, и подсос уже был не нужен т.к. появлялся устойчивый ХХ, а с дальнейшим прогревом обороты росли незначительно.
К чему я это все пишу. Я бы, все таки, рекомендовал поехать к спецу по настройке карбов и посмотреть как он настраивает. У меня, к сожалению, посмотреть не получилось. Я оставил мот на ТО и уехал, а в конце дня его забрал.
Tigor, дуже дякую за активну допомогу Так, Ви праві свічки проїхали лише 80км. Я сьогодні подивився відео як налаштувати карб на ХХ, як кажуть "по науці". Єдиний момент, як я зрозумів, що у випадку 2х циліндрів треба налаштовувати кожен циліндр окремо, тобто скидувати ковпачок зі свічки і налаштовувати робочий циліндр, а так впринципі все зрозуміло
А щодо спеціаліста - це все дуже просто виходить... Мені дуже кортить зробити це все самому, це своєрідний кайф для мене Та я не впевнений, що зможу знайти гарного спеца
Ще такий момент, ну дуже незручно крутити гвинт якості на прогрітому мотоциклі, руку постійно обпікає гарячий двигун і щоб туди підлізти треба постаратися
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
А щодо спеціаліста - це все дуже просто виходить... Мені дуже кортить зробити це все самому, це своєрідний кайф для мене Та я не впевнений, що зможу знайти гарного спеца
Ще такий момент, ну дуже незручно крутити гвинт якості на прогрітому мотоциклі, руку постійно обпікає гарячий двигун і щоб туди підлізти треба постаратися
Мне, это желание, очень даже знакомо и понятно! Я сам такой. Все хочется самому сделать. Не всегда, правда, выходит. Но я стараюсь.
Да, винтики качества смеси, там, в "очень удобном" месте. Но, приспособиться можно. Отверточку надо, правильную, найти.
Проїхав сьогодні 50км, двигун на ХХ працює майже як швейцарський годинник (трохи, бо є в мене думка, що залив фіговий бензин).
Що зробив: 1. Відрегулював клапани, виставив 0.06-0.09 2. Відрегулював якість суміші на ХХ 3. Повторив синхронізацію
Після данних маніпуляцій, мотоцикл "ожив"... Став помітно різвішим, а на ХХ майже повністтю пропала вібрація. А ще.... Повністтю пропали простріли в вихлопній при гальмуванні двигуном Сьогодні ввечері перевірю колір нагару на свічках і відпишуся
Так як, я не знайшов детального опису як регулювати якість суміші на ХХ поділюся своїм методом
Регулювання якості суміші методом "падіння":
Підготовчі роботи: 1. На холодному двигуні виставляю на обох карбюраторах гвинтом якості 2.5 оберти (як по мануалу) 2. Завожу мотоцикл і грію його до увімкнення вентилятора
Лівий карбюратор 1. З правого циліндра скидую ковпачок свічки і залишаю працювати мотоцикл на лівому циліндрі 2. Гвинтом кількості обертів на ХХ виставляю мінімально-стабільні оберти (ще працює, але от-от заглохне) 3. Починаю повільно закручувати гвинт якості і рахувати оберти (зручно робити по 0.5 оберти, 180 градусів) Закручую до тих пір поки мотоцикл не заглохне (суміш занадто бідна). Важливо робити пів оберти і трохи почекати, дати мотоциклу "роздуплитись" . На лівому циліндрі в мене вийшло 2 оберти, записую результат 4. На заглушеному мотоциклі закручую гвинт якості повністтю і знову повертаю його в стартове положення (2.5 оберти) 5. Завожу мотоцикл і починаю викручувати гвинт якості і рахувати оберти. Викручую до тих пір поки мотоцикл не заглохне (суміш занадто багата). На лівому циліндрі вийшло теж 2 оберти. Записую результат 6. Із замірів виходить, що занадто бідна суміш починається із 0.5 оберту (стартові 2.5-2 оберти як мотоцикл заглохнув), а занадто багата суміш починається з 4.5 обертів (стартові 2.5 + 2 оберти я мотоцикл заглохнув), а , як відомо істина десь по-середині виходить 0.5+4.5/2 = 2.5 оберти для лівого циліндра. Вийшло як по-мануалу, не дуже наглядно. Далі цікавіше 7. Виставляю на лівому циліндрі 2.5 оберти. Регулювання лівого карбюратора закінчене
Правий карбюратор 1. З лівого циліндра скидую ковпачок свічки і залишаю працювати мотоцикл на правому циліндрі 2. Гвинт кількості обертів на ХХ не чіпаю, так як оберти залишаються мінімально-стабільними 3. Починаю повільно закручувати гвинт якості на правому карбі і рахувати оберти. Закручую до тих пір поки мотоцикл не заглохне (суміш занадто бідна). На правому циліндрі в мене вийшло 1.5 оберти, записую результат 4. На заглушеному мотоциклі закручую гвинт якості повністтю і знову повертаю його в стартове положення (2.5 оберти) 5. Завожу мотоцикл, починаю викручувати гвинт якості і рахувати оберти. Викручую до тих пір, поки мотоцикл не заглохне (суміш занадто багата). На правому циліндрі 3 оберти. Записую результат 6. Рахуємо: занадто бідна суміш починається із 1 оберту (стартові 2.5-1.5 оберти як мотоцикл заглохнув), занадто багата суміш починається із 5.5 обертів (стартові 2.5 + 3). Результат 1+5.5/2 = 3.25. Виставляємо (Виставив 3 )
Перевіряємо: 1. Одягаємо ковпачки на свічки і заводимо мотоцикл. В моєму випадку мотоцикл одразу почав працювати +- рівно 2. Двигун на ідеальній суміші повинен працювати на мінімальних холостих обертах, а тому закручуємо гвинт кількості обертів на мінімально стабільні оберти. В мене вийшло десь 700-800об/хв. Двигун працював 3. Виставляємо ХХ по мануалу 1500 об/хв. Розкручуємо двигун до 4000об/хв і різко закриваємо ручку газу. Оберти повинні десь за секунду впасти до 1500 об/хв. В мене все ок, як не ок треба повторити процедуру
Якщо є чим доповнити, доповнюйте або поправляйте
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Небольшое дополнение. Возможно, ты это все делал, но тем не менее. Начинать настройку карбов надо всегда с их чистки и продувки. Потом, выставляем уровень в поплавковой камере. В обоих карбюраторах он должен быть правильным и максимально одинаковый. Часто, на карбах даже метка уровня есть. Есть ли на наших, я уже не помню. Следующий этап, синхронизация заслонок. (это было сделано, пишу просто, для соблюдения очередности) Ну а дальше, методика у тебя, на мой взгляд, вполне нормальная. Но, количество оборотов винта качества смеси выбирается не посередине, между максимально богатой и максимально бедной смесью. Тут немножко не так. Вращая винт качества, добиваются максимальных оборотов сначала одного цилиндра, потом, ничего не трогая, тоже самое делается со вторым. Ненужный цилиндр, естественно, отключается. После чего, если обороты выросли, их опять снижают до минимально стабильных. И регулировка повторяется. Крутим винт качества одного, потом второго. И так делается до тех пор, пока повышения оборотов, при вращении винта качества, уже не происходит. Винт качества оставляют в положении, когда обороты максимальны. Если синхронизация заслонок была выполнена правильно, то максимальные обороты обоих цилиндров, будут примерно одинаковы. Ну и в завершении, запускаем в работу оба цилиндра и выставляем необходимые обороты ХХ. Винты качества, больше не трогаем.
Так настраивал я. Этой методикой пользуюсь с юности и применял ее, в том числе, и для настроек карбюраторов автомобилей. И с НАКом, вроде, вполне сносно получилось. Но у настройщика, почему то, вышло лучше.
старый, свічки нові... Пробіг всього 200км... Пару повідомлень раніше я виклав фотку до електрод зовсім білий, а на останній фотці наче немає білого кольору Виходить, треба голку в карбах піднімати?
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
Після 100км, що скажете?
Сьогодні за день я не чув жодного хлопка у вихлопну мотор працює стабільно і +- рівно. Свічки вивернуті на гарячому двигуні
На вид, т.к. изолятор центрального электрода совершенно белый, можно предположить что смесь бедная. Но, т.к. свеча новая, это можно объяснить тем, что на изоляторе, пока, просто нагара нет. Он просто чистый еще. Так что, пока не подскажу. Надо что бы хоть что то там появилось. Изолятор центрального электрда, в идеале, должен иметь коричневый оттенок, +- темнее светлее, но коричневый. А вот когда ближе к черному - богатит, а ближе к белому - беднит. По боковому электроду не судят, так, только косвенно. Но по его цвету, могу предположить что мот ездит на 92-м бензине.
Bleckie, дякую! А тепер зʼявилося інше питання, я коли чистив карбюратор висоту голок не змінював, і в минулому році фоткав свічки, то все було більш-менш нормально... Чому карб почав біднити? Що могло змінитися?
На скільки поділок піднімати голку, 1-2? Чи експериментально (підняти на 1, покататися і подивитися)?
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Пробіг 9000, час планового ТО. На черзі заміна моторних оливи, перевірка стану свічок і чистка змазка ціпка
Отже злив оливу. Колір нормальний, запах теж нічим не відрізняється від злитого elf road. І залив залишки із минулої заміни. 5 літрів, якраз на 2 заміни
Особисто я для себе зробив висновки з приводу спеціальних олив для мотоциклів
Викрутив свічки, колір наче нормальний
Але трохи бентежить інше: Такий нагар на ізоляторі, це нормально?
Взагалому, мотоцикл веде себе чудово. Кожен день їздить і радує. Єдине, що турбує це простріли у вихлопній трубі коли розкрутити двигун і різко закрити газ, а також при гальмуванні двигуном на високих обертах. Підкажете, куди копати?
Отже, карб біднив завжди Я тільки зараз зрозумів, що потрібно колір дивитись на центральному ізоляторі а не на електроді. Отже на вихідні підійму голки в карбах і відпишуся. Маю надію, що їх є куди підіймати
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Перевірив рівень поплавкових камер - все в нормі, рівень приблизно там де стик карбюратора і поплавкової камери. Проїхав 100км - результату ніякого. Ізолятор без нагару взагалі - свічки як нові
Після підняття голки карбюратора мотоцикл став їхати більш різвіше, і це помітно... побачимо, як це вплине на розхід пального
А от сьогодні в мене зʼявилася думка, а чи міг мій "колхоз" у вигляді повітряного фільтра від таврії вплинути на якість суміші? Що як він не повністтю прилягяє до корпусу і відбувається "підсос" повітря повз фільтр без опору самого фільтра? І звідти зайве повітря і бідна суміш?
На самому тракті від повітряного фільра і до карбюратора "підсоса" повітря немає, перевіряв так: На заведеному мотоциклі, на ХХ розбилював очистник карбюратора в області тракту, робота двигуна не змінювалася... Також, одночасно газував і розпилював очистник - робота стабільна
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 23
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения