Закинув знимки з Рівненщини, що б завершити розповідь. Базальтові стовпи, село так і називається - Базальтове, озеро на місці карєру і дорога до с.Олика, цей тунель цікавіщий як у розрекламованому тунелі "кохання" с.Клевань і дорога вражає - бруківка, яку не бере час. Адміни, вибачте, більше про подорожі тут не писатиму. Далі буде
Вітаю товариство з початком - відкриттям сезону 2019! Вдалих поїздок, приємних вражень і щоб нас не стало менше! Шануймо себе. Продовжу оповідь про Беника. Наразі рідний аморт в направі і заключення ще не маю, але попередньо... словом буде вердикт спеців то напишу. Правдоподібно, що сам і винен . Але весна наступала і брати- китайці прислали мені новий, оригінальний амортизатор!!! щастю не було меж, втулив на місце, але вирішив не рухати налаштування його, а налаштований із заводу він на їзду в двох, що я не практикую, трішки покатаю так, а дальше побачу. Словом 15-16.03 сезон почався! Жужжалка, про яку я писав ішла з обірваного кріплення дуг захисту, як і підозрював, при швидкості біля 125км появляється скоботалка , вібрація, але вище - нище і пропадає ну і все! ТРК самий кращий Знимки спробую виставити там де треба.
Хочу завершити опис епопеї з амортизатором. Повернувся він з Одеси, де був оглянутий та перевірений спеціалістами. Зі слів директора магазину і з його спілкування з майстрами, проблема була в золотнику, до якого я не торкався, хіба знімав заглушку для підкачки. На даний час він в коробочці бо на Бенику стоїть новий і не хочеться вже зараз міняти... Надіюсь, що все! Більше проблем не буде!? Всім вдалого сезону.
І Знову "Бенику" співаю СЛАВУ! Прийшли вихідні травневі разом з холодом і дощами, приплющило і вирішив - пора шукати тепло. Знайшов, Туреччина! Оскільки камради- байкери в останню хвилю знайшли важливішші справи, а одного ( певно в звязку з віком, а може розумом?) родина не відпускала... Словом, я маю добрих дітей! Син разом з колєжанкою зголосились автом скласти мені компанію!!! Вперед! Одеса, паром, дякую прекрасній роботі морських ліній і Констянтину Миколаєвичу, ген. директор, за бронь квитків, переклад паперів на турецьку (пригодилось) і дальше беріг турецький. Поїздку описувати не буду бо є маса описів країни, історичних та природних місць які варто бачити, помацати, попробувати... Кого щось зацікавить то питайте. А ми з Беником втиснули поверх 3х (трьох) тис.км. Вів себе прекрасно, правда я над ним не знущався, швидкість тримав біля 110-115км, при потребі 130-140 але коротко. Два кофри запаковані постійно зі мною для більш комфортної роботи - спрацювання амортизатора, я його не рухав, залишив заводські налаштування. До кінця подорожі незначно втягнувся ланц, долив трішки масла... чи потрібно було не знаю, але здалося що дещо зменшився рівень? Чіпляюсь. Ну і водяна помпа покапала... Не критично, але є. Чи то хороба така бенельків, бо дивився у Вікторовича на 300х сотці таке ж. Буду просити помочі-консультації в ремонті чи заміні. ну і все. Я задоволений. ТРК- гідний!!!
Олесь меняйте ОЖ на толковую G-11 Green, в сравнении заводская как водичка, какие там смазывающие присадки для сальников ХЗ возможно минимальный процент. У 300ки помпа лечится заменой шайбы на "потоще" которая через пружину прижимает сальник к корпусу, снимите и разберёте помпу поймёте что к чему, если у вас такая же система.
Мовчав, бо не було триваліших поїздок і не мав певності, що заміна охолоджуючої рідини вилікувала помпу! Остання поїздка в жару, 30-35градусів і городами і трасою... не капає! Дякую за підказку. Беник молодець!
Вітаю! Як не прикро, помпа знову потекла. Спроба поставити на вал ще одну шайбу, результату не дала, враження, що навпаки підтікання збільшилось. Замовиви нову, чекаю.
Як не прикро, логістика з запчастинами хромає... Четвертий тиждень очікування на помпу. А літо тікає
Только что узнавал этот вопрос, на 500сс помпы в сборе заказаны и оплачены на заводе в Китае, решается вопрос с быстрейшей доставкой в Украину, не переживайте по вашему вопросу работают, беда только в том что Китайские друзья как обычно на морозе.
Ну що ж, продовжу розповідь про помпи. Алі працює гідно, 31.08 отримав помпу, 17 днів з моменту замовлення, від радості підскакував, це ж два місяці очікувань. Вчора з радістю і оптимізмом переставив довгоочікувану... А воно КАПАЄ! Антифриз "MONOL" для байків, доставлений з Польщі, два болтики, що тримають помпу закрутив, нехай і лівими руками, але... а воно капає! Сьогодні піду до кулібіних із старою, може щось придумають ну і хочеться вірити, що на цьому пригоди завершаться. Але той хробачок в мозгах сверлить, треба слухати дітей. Син наголошував і твердо тримається правила - мотоцикл має бути " ХОНДА"! Вікторович вітаю з правильним мотом!
... треба слухати дітей. Син наголошував і твердо тримається правила - мотоцикл має бути " ХОНДА"!
А чого тут дивуватися. Всі знають, що гральний автомат неможливо обіграти, але вперто пхають в нього свої гроші. Можливо тому, що колись працював в букмекерській конторі, тепер не помилився і вибрав Хонду Достатньо прикладів, коли на 20-ти літніх Трансальпах і Африках люди їздять в Казахстан, Таджикистан, навіть по південній Африці. І повертаються назад. Я про польських байкерів, якби хто питав...
Олесь запасные части купленные с частных объявлений на Алиэкспресс это товар без сертификата соответсвия, зачастую это остатки со склада устаревшей позиции, некондиция и даже брак, насколько знаю по Китайским законам такой товар запрещено продавать на внутреннем рынке, а на внешнем ограничений нет, поэтому можно купить не совсем то что хотелось. Как вариант проверьте как работает в горловине радиатора пружина клапана сброса давления в расширительный бачок, ХЗ может лишнее давление сбрасывает через дренаж помпы.
Олесь ещё попбуйте такой вариант, ОЖ заливайте не под крышку, а всего на 5мм-10мм выше сот радиатора, замерить можно в отверстие горловины, тоесть оставьте в радиаторе немного места для теплового расширения ОЖ. возможно капель с дренажа прекратиться. А ещё посмотрите визуально если ОЖ похожа на воду, а не как бы маслянистую субстанцию замените на толковую.
Всім дякую за участь в боротьбі з капельками. Найсмішніше, що вони і на непрацюючому двигуні появляються. Ну і нехай. Замовив охолоджуючу рідину "Хонда" , і ремкомплект чи правильніше сальники з Польщі, де натрапив на -krakowparts.com! Всім страждальцям і пошуківцям, рекомендую. Коли переможу крапельки, напишу. Успіхів, сезон триває!
Капец... Слежу за темой и реально вас жаль. После продажи своего 302R так целился на 502...и вот чем больше вы пишите о своих проблемах, тем более я становлюсь уверенным что ли, что не сделал этого. Тк мне был нужен реально дальнобойный паркетник. Но в чем суть, я то своим 302ым реально был доволен и от души рад. За 14ткм (9 из которых мои) я ни единого раза не испытал от мота нигатива, ни к нему ни от него. Вспоминаю с теплотой. Если бы у меня были с ним проблемы как у вас, я был би первым кто раструбил об этом на всех ресурсах и призвал бы людей одуматься. А так както так... Надеюсь ваши не удачи закончатся с трк502. Возможно в этом итальянском качестве все же осталась та доля китайской "удачи" и к каждомуона по разному.
PS попробуйте найти владельцев 502ых в фейсбуке. Там есть одна группа англоязычная на несколько тыщ человек, люди активно советуют друг другу и помогают. Я в ней есть до сих пор.
Доброго всім здоровя! Життя налагоджується , прийшла чергова помпа, та яку замовляв через магазин. Від попередньої з аліекспресу відрізняється суттєво, це я до того, що вчіться на помилках інших, а не на своїх. Словом - помпу поставив, антифриз - хонда, рівень його в радіаторі понад пластини... Ну єдине не знаю як справдити роботу корка радіатора, але наразі на новій помпі пройшов до 300км і не капає!!! Успіхів!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения