Geon-club.com.ua http://www.geon-club.com.ua/forum/ |
|
Honda CB500 - Булочка http://www.geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=85&t=7954 |
Страница 3 из 3 |
Автор: | Goldbandit [ 10 июл 2023, 16:18 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Honda CB500 - Булочка |
Сідуха. Назрізай трохи поролону десь знизу, та клей 88мим. Потім обробляй, тільки не болгаркою ,а рашпілем. Аморти. Аморти іжа стоять в рамі іншої геометрії тому там вони працюють адекватно, але варто їх трохи нахилити , наприклад як японцях, то в результаті отримуєш "бричку" - перевірено. "Совкові" аморти можна доробити, тому що вони розбираються, але ремка до них завжди гівно і аморти часто протікають. Якщо доробляти, то починати треба з пружини (на пустій гідравліці) , а потім вже займатися гідравлікою. |
Автор: | Voyajer [ 10 июл 2023, 16:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Honda CB500 - Булочка |
Koshatina писал(а): Не доводилась, вживу не бачила, зараз от подивилась фото - і він мені ну прям зовсім не подобається Ну, тут, як кажуть - на смак всі фломастери різні (хоча це не правда - я пробував ) Версіс 1-го покоління взагалі вважається одним з самих потворних мотів - а мені подобається. Самобутніший, ніж "циклоп"-gen. 2 чи "ніндзя"-gen. 3. Koshatina писал(а): І якось вони підозріло дешево коштують як на свою кубатуру/роки. Певно,не популярні. Були б класні - були б популярніші, коштували б набагато дорожче Думаю, що просто з-за того, що він виявився "заточеним" під досить вузьку цільову аудиторію. Як з точки зору дизайну, так і ергономіки. Але їде він класно (движок від В-Строма все таки вдалий, щоб там хто не казав), і дуже слухняний - чесслово |
Автор: | Koshatina [ 11 июл 2023, 12:05 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Honda CB500 - Булочка |
Voyajer писал(а): на смак всі фломастери різні (хоча це не правда - я пробував ) Та я теж Цитата: "заточеним" під досить вузьку цільову аудиторію. Як з точки зору дизайну, так і ергономіки Ну як би він не їхав, він мені просто тупо не подобається) Goldbandit писал(а): Сідуха.........обробляй, тільки не болгаркою ,а рашпілем. Я пробувала просто наждачкою, вона задирає. Болгарка гладенько зчесує... А може є якісь насадки на дрельку, по типу лепесткового диска? На дрелі можна оберти регулювати. Цитата: Аморти іжа.........варто їх трохи нахилити , наприклад як японцях, то в результаті отримуєш "бричку" - перевірено. От саме "бричка" і получилась, точніше і не скажеш)) Аморти я вже спихнула, по ціні ремкомплектів, грубо кажучи) хоч не так обідно. Но совкові аморти я не хочу, я краще поки буду їздити, як їздила, но вичікувати, поки десь з'являться потрібні мені аморти на розборках. Вони такі дійсно бувають, хоча і рідше, ніж звичайні сібіховські. |
Автор: | Koshatina [ 24 июл 2023, 10:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Honda CB500 - Булочка |
Коротше, псіханула я і отхватіла Хагони 30 см І не просто Хагони, а навіть з сібішною боковою подножкою укороченою під них, бо інакше мот стоїть настільки вертикально, що може перекинутися на протилежний від підніжки бік. Вчора ввечері вже з чоловіком все встановили) Блін, я якось навіть фотки забула поробити, як воно виглядає на моті, і як я на моті красіво дістаю ногами)). Немає в мене тої сучасної звички все знімати гігабайти сторіс і все таке) Сфоткала самі аморти тільки Вложение: Хагони.jpg [ 150.95 KiB | Просмотров: 2406 ] Коротше, мотик став по росту ну прям ляля, навіть не треба заниженої сідушки, ми її-таки зробили, і вона прілічно виглядає, і їхати на ній можна (за 50 км нічого ніде не заболіло), но оригінальна все-таки зоучніша Ці Хагони на 4-5 см нижчі за рідні Шова, і я стою повною стопою на асфальті (правда, все одно в своїх мотоботах з платформочкою ) Я фотки зроблю іншим разом, бо замахалися під кінець, там ще треба було награтися з кріпленням рамок під кофри... Кліренс став нижчий на 5 см, звісно. Но по массиву гаражному проїхали навіть вдвох - не пробивають і не чіркає нічим, навіть централкою (вона тепер дійсно низько висить). Але що незвично - отбой працює якось різкувато, не так, як в Шові. Но він працює, ми знімали пружину і дивились як рухається шток. І в цілому вони трохи жосткуваті. Аморти ці, походу, не масляні, а тупо газові. Німці дуже хвалять)) Но. Я ще до того, як знайшла ці Хагони, псіханула і замовила з Польші Бітубо) Це італіська фірма, і теж вважається дуже крутою. В них є також регулювання відбою, а не тільки пружини. Так що коли приїдуть вони, знов будем міняти і пробувати, які більше подобаються. А другі продам. Вложение: Бітубо.jpg [ 83.15 KiB | Просмотров: 2406 ] |
Автор: | Koshatina [ 14 авг 2023, 16:05 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Honda CB500 - Булочка |
Коротше, поки приїхали Bitubo, я вже опробувала і зацінила амортизатори Hagon Їх довжина 300мм між осями, занижають мот на 4 см - це саме те, чого мені не вистачало! Навіть в звичайних кедах при зрості 160 см я впевнено дістаю ногами до землі, не кажучи вже про спєцові жіночі мотоботи з невеличкою платформою і каблучком. Паралельно з амортизаторами ще мот опущений у траверсах на 1.5 см. Вложение: 2.jpg [ 202.09 KiB | Просмотров: 2250 ] Самі аморти працюють шикарно, дуже добре тримаються дороги, но в цілому трохи жорсткуваті на ямах (коли дороги майже нема, наприклад на гаражному масиві, де каменюки, ями, і рештки асфальту). Не пробивають навіть вдвох на найм'якшому режимі. Вложение: 1.jpg [ 210.58 KiB | Просмотров: 2250 ] Треба врахувати, що при настільки коротких амортах треба також вкорочувати (або міняти) бокову підніжку, щоб зберігти нормальний нахил мотоцикла - бо з оригінальної висоти підніжкою він стоїть настільки вертикально, що може впасти на протилежний бік навіть від легкого дуновіння вітру. Вложение: 5.jpg [ 198.39 KiB | Просмотров: 2250 ] Кліренс також став набагато нижчим, що треба врахувати при з'їзді десь з асфальту на бездор, но в умовах того ж гаражного масиву та поїздці до річки на риболовлю нічого ніде не чіпляє. Вложение: 3.jpg [ 227.15 KiB | Просмотров: 2250 ] Загалом, я дуже задоволена, бо з оригінальними амортами я діставала до асфальту лише носочками, через що вже пару раз роняла мот при зупинці десь на обочині чи заїзді на низенький бордюр, коли треба впертися ногами, а впертися немає в що!!!))) Вложение: 6.jpg [ 177.52 KiB | Просмотров: 2250 ] Також я не могла сидячи на моті подати його задом якщо є навіть невеличкий нахил, десь на парковці - доводилось спершу викатувати його в руках (що також не дуже легко як для мене), а потім вже сідати. Зараз розвернутися "в три етапи" сидячи на моті і штовхаючи його ногами нащад стало набагато набагато легше. Вложение: 4.jpg [ 178.96 KiB | Просмотров: 2250 ] Коротше, рекомендую всім низькорослим людям, хто хоче їздити на нормальному мотоциклі, і щоб це був не ЮБР і не чопер))) Тепер з'їхати до річки на риболовлю стало набагато легше А Bitubo в резултаті навіть ставити не стали, бо Хагони чудово себе зарекомендували (а ще виглядать красивіше, в них прям не тронута хромулінка), а в Бітубах треба ще сайлентблоки перепресовувати під Сібіху, бо розміри не ті, ну його нафіг, тільки лишній гемор. Спробую їх продати, щоб зря не лежали. Вложение: Бітубо2.jpg [ 111.46 KiB | Просмотров: 2250 ] Вложение: Бітубо1.jpg [ 95.93 KiB | Просмотров: 2250 ] |
Автор: | Goldbandit [ 15 авг 2023, 07:31 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Honda CB500 - Булочка |
Нарешті знайшла своє щастя, з чим тебе і вітаю А що до жорсткості... Якщо на фігових дорогах віддає аж в хребет, то це не діло. В такому випадку можна підточити саму пружину на 2мм, |
Автор: | Koshatina [ 15 авг 2023, 09:01 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Honda CB500 - Булочка |
Goldbandit писал(а): Нарешті знайшла своє щастя, з чим тебе і вітаю А що до жорсткості... Якщо на фігових дорогах віддає аж в хребет, то це не діло. В такому випадку можна підточити саму пружину на 2мм, Дякую) Та ні, прям в хребет ніби не віддає просто різче відбій спрацьовує, ніж на старих оригіналах. А ще помітила, що на дорозі а-ля яма-горбик-залишки-асфальту-щебінь-яма-горбик типу як на гаражному масиві легше проїхати то все на трохи більшій шидкості, ніж раніше. Так скажемо, більше швидкість менше ям. Звісно, що не на швидкості 40-50, но якщо я раніше до массиву доїзжала по тим ямам на першій передачі ледь-ледь навіть на проскальзуючому зчепленні місцями, то зараз так їхати получається віддає по попі, а якщо їхати на другій передачі, швидше, то воно проходиться набагато рівніше і стабільніше. |
Страница 3 из 3 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |