Geon-club.com.ua
http://www.geon-club.com.ua/forum/

BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
http://www.geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=77&t=7730
Страница 2 из 2

Автор:  UJy [ 14 июн 2023, 12:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)

Bazart писал(а):
Пробіг під 1200 км всього, менше 60 мотогодин.
Виїзжаю не часто - 2-3 рази за місяць.... але гріє душу сама можливість переключитися десь в лісах та ендуро-полігонах. хоча особливого драйву якось не відчуваю.

Через місяць буде рівно рік як я купив аналогічний мот. Виїзжаю теж не часто. За рік накатав аж 250 кілометрів. Клята війна вносить певні коррективи й обмежує можливості :(
PS: доречі - у людини, що робила вам ДБкіллер немає бажання зварити ще один? Бо в мене це питання так і не вирішене :(

Автор:  Bazart [ 14 июн 2023, 14:38 ]
Заголовок сообщения:  Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)

Привіт! Нє, він наразі "поза зоною доступу". Але у мене теж внутрянка того ДБ-кіллера вигоріла і толку з нього тільки в тому, що вихлоп перенаправлений вниз а не фігачить по правому поворотніку :) (не думаю, що воно тихіше, ніж в стоці було. Мучаємося далі... ;) )
До речі! Нещодавно трохи покатався на BSE J10 знайомого, який замінив "рідну" задню 49 зірку на 45 зубів - мені здалося, що це дійсно має сенс, коли прийде час міняти комплект зірок+ланцюг. Зміни по потужності не відчувається на перших передачах, але трошки "довшою" стає 2 передача. Бо якраз мене передаточні числа трохи в J10 не влаштовують тим, що перша практично не потрібна, а підйоми їдуться зазвичай "забагато для другої \ замало для третьої).

Автор:  UJy [ 14 июн 2023, 14:53 ]
Заголовок сообщения:  Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)

Bazart писал(а):
Привіт! Нє, він наразі "поза зоною доступу". Але у мене теж внутрянка того ДБ-кіллера вигоріла і толку з нього тільки в тому, що вихлоп перенаправлений вниз а не фігачить по правому поворотніку :) (не думаю, що воно тихіше, ніж в стоці було. Мучаємося далі... ;) )
До речі! Нещодавно трохи покатався на BSE J10 знайомого, який замінив "рідну" задню 49 зірку на 45 зубів - мені здалося, що це дійсно має сенс, коли прийде час міняти комплект зірок+ланцюг. Зміни по потужності не відчувається на перших передачах, але трошки "довшою" стає 2 передача. Бо якраз мене передаточні числа трохи в J10 не влаштовують тим, що перша практично не потрібна, а підйоми їдуться зазвичай "забагато для другої \ замало для третьої).

Мене теж не влаштовувала відсутність першої. Я навіть рушав з другої. Та і занадто моцний був - ніби трошки газку крутнув на другій, а ледве за руля міг триматись... То я собі купив передні зірки на 14 і 15. Поставив на 14 - влазить нормально, нічого не чіпляє. З'явилась перша передача, рушати почав саме з неї. Мот на другій всеодно дьорганий, але зато тепер по трассі стало комфортніше їздити, крейсер підріс. А в горки я як їздив другою, так і їжджу... Правда я в "нормальні" горки ще не їздив - але ті що були - другою більше ніж достатньо!
PS: на 15 зірку не ставив, але коли примірявся видно було, що або буде прям "впрітірку" до кришки і може почати човгати цепком об картер, або почне гризти провода з коробки...

Страница 2 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/