Вітаю, шановне товариство! З новим роком з різдвяними святами! Всім Вам жичу здоровя тай радості від всього, що оточує. Зима, холод, день довшає та ще не той, тому писатиму, якщо не зітрете , плавно. Імя моє Лесь і років 5-7 тому дописував тут свої враження я від класного, але так і не доробленого мота - Турера. Сприймались ті дописи по різному учасниками цього форуму в залежності від статусу, але то історія. В результаті, з Турером я попрощався і в душі сказав собі " китаю ні!!!"... Слабак, але то тільки собі було сказано і зробив з писка халяву,але про те знав тільки я. Трішки забіг на перед, пальці за летом думки не встигають. Після Турера був V-Strom 1000, описувати його не буду це найкраще, що було у мене повязане з мотами, тривала ця любов біля 5ти років, але старіє не тільки техніка... Розум приходить з роками, інколи роки приходять самі... Це був мій випадок. Реакція трішки вже не та а потужність мота і бажання погерцювати почали не співпадати, а бажання ще звиджувати світ залишилось... Попрощались ми зі СТРОМОМ і пересів на Каву KLE-500. Гідний мот, але після сезону катання прийшло розуміння, ну важко мені ті ноги так високо закидати , правда колєги, яким вполовину менше віку збиткувались:" дядь Лесь - максіскутер". І почав приглядатись, а що б ще мене могло потішити... Зима, холод, свята куди спішити, ремарка: поряд з перечисленими мотами в гаражі постійно було щось менше, яке давало можливість потішитися в любу хвилину і якщо Стром показав мені Гальштад, Гросглокнер, Стельвіо, Балкани і Баварію ну ще багато доріг і країн то Ліфан Тореро провіз мене через Транссільванію з Трансфагарашем та Трансальпіною (на західному мотоциклетному дописував про цю поїздку де героєм був колєга Толик на мопеді 110см. куб. з тієїж піднебесної), а потім я ще подорослішав і придбав Ямашку-ЮБР, це окрема сторінка життя і радості. Перелік куди він мене заносив за останні три роки я не лічитиму, тільки за 12тис. які на спідометрі... він ще не ламався!!!! Зовсім!!! Це любов. Надіюсь, що взаємна між нами. Я майже прийшов до початку теми TRK, але спочатку була кава.
Бідні ті письменники з поетами . Для чого такий був довгий вступ, та лиш для того, що б розуміли мене коли розповідаю про якийсь ганч то маю на те певне право і можу порівняти з мотами інших марок і типів. А сьогодні подумав, " я ж Беника не буду ганити, міг писати короотше" Віддав я KLX в добрі, надійні руки і тут виставка в Києві - Геон показує. Син у Києві, а з мотами дружить, Трансальп і Девіль його ну і мої маленькі моти на двох. Попросив, подивись на ТРК, посиди і скажи свою думку. Посидіти здається не дали , а все решта виглядало не зле. Ну а далі все просто, коли знаєш, що хочеш. Магазин МотоСтарт і пан Роман- директор, до двох чи трьох тижнів дзвонить і каже "забирай". Забрав, але тепер опис по відчуттях і напевне для більш реальної( моєї) оцінки 5ти бальна шкала. Вигляд - красотун, 5+ ще на знимці я вподобав його і вживу він не розчарував. В магазині після підготовки передпродажної і прикручування дротів, перший запуск двигуна. Своєрідний звук вихлопу, один великий банячок, робота мотору рівна, шумів які б насторожували чи дратували нема - 5. Сидіння- добре, широке, матеріал гідний. Те що розєднане і при потребі зняти водійське сидження мусиш шукати ключі і крутити шруби... хотілось би простіше, але є 4-4,5. Посадка за керівницею і зручність розміщення переключателів, важелів - ЗРУЧНО. Ріст мій 180 +- 2см, гадаю, що зтоптався, вага - корець тобто 100кг. Не буду описувати кожне зокрема, пройти до 300км не складає якихось фізичних чи фізіологічних незручностей - 5. Опора Беника - бракує на мій погляд центральної опори. Мот тягаровий, нахил доволі відчутний при стоянці, поза асфальтом очі бігають за камінчиком чи патичком, пятка поширена буде, але надіюсь що Алі в найближчий час викине центральну, наразі мені не попадала .-4 лапка бокова. Рушив - щеплення без нарікань, плавне включення передач без звуків, скреготів - добре 4, 4+. Передачі короткі, хотілось би трішки довших, ну і забіжу вперед що б не повертатись, це турист, не купуйтесь на вигляд адвенчера і подібність до братів старших - турист. Спроба виїхати на полонину Боржаву (водоспад Шипіт) тільки завдяки підтримці мотобратства, низів нема. Сама оптимальна їзда при швидкості до 125км, (оптимальна!), розкручується, досить жвавий, добре себе почуває в потоці із старшими братами-літрами, але ця кубатура вибиралась свідомо... спішу поволі. Вітрозахист - вище можливих похвал. Шиба закриває практично все окрім плечеві суглоби, ноги (коліна) ховаються в нішах баку, китиці захищені хоч і мякеньким пластиком лопухів, але ефективним. Все це відтермінувало постановку підігріву рук, мот заїхав у гараж з першим снігом. 5! Муза збрикала на сьогодні. Всіх з нашим новим роком! Гараздів!
Колєги, дякую за побажання. Я цю оповідку допишу, просто хотілось відтворити в хронології, але буде, як буде. І ще тішусь, що даєте питання, щось та й забуду, а так легше. Гальма - гідні. З самого початку залишив кнопочку на включеному АБСі і не можу сазати, як треба тиснути, щоб піти в юз, мені вистарчає і задовільняє, але в порівнянні зі стромом, не дотягує, тому 4. Ланц - у попередніх мотах, Китайських, ланц міняв зразу не надіючись на чудо, тут бімба! правда він 525й і за сезон регулював раз, або два. Насторожує рекомендація провис 1,5-2см??? Не знаю чи це описка чи так має бути, але трішки поїздив по книжці, а пізніше попустив так як треба- подивимось - ланц і зручність регулювання 5-. Світла - задоволений, стараюсь по ночах не соватись, але світять добре чогось додаткового не потрібно і виставлені заводом добре, не регулював - 5. Гума - дорожня, в повороти заходив на початках з острахом, тепер острах залишився при дощі і напевне тільки тому, що маю любов і довіру до третьої Анакі, 3-4 сезони катав тільки на ній. На спідометрі зараз 5.5тис. км є смужка до 2-2.5см вирівнювання чи стирання по центру? Не знаю як це розцінювати ... турист Забув за світелка поворотників і гальма - відмінні не дивлячись на дрібний розмір. Сигнал - чути, не належить до чогось важного, забув по правді як звучить, але звучить Ну і змушений перерватись бо далі треба буде писати трішки більше і про амортизатори. Про вартість - невеличка знижка присутня, запасних частин ще не шукав не було потреби, але наберіть в Алі Benelli гадаю що того достатньо на перших порах ну і питайте.
Продовжу оповідку. Забув сказати за датчик бокової опори, попавши в гідну зливу, після зупинки не міг рушити поки не видалив водичку з корпусу, або не їздити в зливи, або треба ущільнювати. Дуги захисту - чисто декоративна річ. Мот не падав не лягав. Десь на 4й тисячі км. почув біля 5ти тис. обертів звук-жужжання, навіть не знаю як правильніше його назвати. Пошук, слухання, мацання - не знайшов і чисто випадково, знявши захист, побачив неприродній рух дуги захисту справа. Виявилось обірвано кріплення дуги і надіюсь що тепер пропаде жужжалка. Що обірвало? гадаю коли виїжджав на полонину, колєги підтягували мот і напевне, що за дуги теж. Зліва на цьомуж гайка- болт (два в одному) злизана різьба. Цю слабість вже вилікував виточивши аналогічні з гідного заліза і з усіма закалюваннями і т.д.
Це з полонини Боржава на Івана, цього року. Не думав, що прийдеться описувати мот, тому знимки загальні, а друга знимка то передача настрою на святкуванні, але то ще не північ .
Повернусь до дуг безпеки, дуже потрібна і зручна річ в дальніх поїздках, чи випрямити ноги і поставити зверху дуг, чи просто для зміни положення з підгожок на перемичку дуг - бімба! Зразу після покупки замовив захист двигуна бо разило око випинання маслофільтру і труб охолодження, що себе оправдало особливо на шутрі (щебінь) і польових дорогах, працює. А також доставив тримач телефону з зарядним гніздом на керівницю і свідомо підключив на постійне живлення для можливості зарядки чогось на стоянці, а не тільки в русі. Як не дивно, малесенька сигнальна лампочка на тримачі, при тривалій переві в їзді виснажила батарею і прийшлось її підзаряджати для запуску двигуна. Надіюсь, що це так, а не ганч батареї. Ну і підійшов до амортизаторів, але вже на завтра. І бачу окрему тему для мене, але відправляю як є, а наступні вже заходитиму там де треба.
І прийшла довгожданна хвилина... Амортизатори передні - тверді, але працюють. На наших дорогах китиці за кілька годин їзди відчувають, але терпимо. З теплом , буду експериментувати з маслами, хочеться трішки мягшого. Задній амор. - теж видався твердим , спроба регулювання пружиною, відбоєм великих відчутних змін не дала, махнув на це рукою і вирішив хай. Але після гідної подорожі Рівненщиною та трішки Волинню, а це вже пробіг сягав 5ти тис.км відчув виляння хвостом в поворотах, а далі на ямах почув як спрацьовує відбійник... а це лиш 5,5 т.км!!! Згадався Турер з його амором, раз пустив то поташ. Заміряв тиск -4бар, напомпував до 15ти, тиск є а не працює, скаче гадина і не гасить коливань. Не можу сказати, що ця поломка вибила мене в усмерть, але не приємно, не дотягують з амортизаторами виробники. Ну і для інформації, передзвонив до Італії колєгам, гадав може європейський варіант буде кращий, ні - всі заводи Бенеллі (принаймі мото) переїхали до Китаю і отримують Італійці так як і ми. Тішуся, що ще холод і маю трішки часу на вирішення цеї неприємності до початку сезону. Ну певне і все. Надіюсь, що не втомив, можливо комусь допоможе в муках вибору і успіхів. Принагідно, якщо модератор дозволить то можу скинути кілька знимок з поїздок, але в цю тему і порадьте з ким контактувати по питанню оригінального нового амортизатора? Дякую.
На счет аккума вы писали... Встречал на забугорных форумах не раз проблему розрядки, все жалуютя на стоковую батарею, говорят она там по определению не очень качественная.
По аморту я канечно удивлен. Подобного не встречал, а может просто молчат люди. По з/ч обратитесь к диллеру, я так понимаю мот гарантийный, пусть они голову и ламают.
Очень интересно, пишите еще. Муки выбора и вправду есть. Правда я версию Х присматриваю. До апреля время еще имею, а там хочется сделать себе подарок и обновить мопед. По ней ни ответа ни привета. Официалы люди занятые, им на форумы-почты отписывать некогда. Этож маркетинг по украински, вы нам деньги и гуляйте называется.
Я летом привез свой 302r на замену масла. Ну и пока меняли решил спросить дамочку за компьютером что по чем, завезут ли в салон трк502, будет ли тестдрайв и что вообще слышно. В ответ было сказано «я ничего не знаю». Ни малейшей информации и желания со мной общаться, конечно подобное отношение убивает всякое желание к покупке. А механик так вообще посоветовал не покупать 502, ну хотябы честно, правда на чем основан его отзыв я не в курсе.
Я кстати никак не фанат марки баджаж, хотя довелось посидеть на их 400ом доминаре и временами смотрю на ютубе отзывы. Но вот их рекламная политика и сервис мне очень нравится. Активно продвигают технику, делают тестдрайвы и гарантийка 2 года, потдержка и скидки на уровне. Жаль что те кто завозят Benelli забивают на все болт, но думаю люди в ответ проголосуют кошельком...
В ютубі багато є оглядів беника, найбільше з Португалії та зрозуміло з Італії, але сподобався цей огляд і оцінка. Можливо комусь стане в пригоді. Гарного перегляду.
В Испании больше всего, я даже както в живую там на дороге встретил. Есть еще закрытая группа на ФБ, там много инфы и живых владельцев. А так да, можно смотреть поляков, у них с обзорами дела получше чем у нас на все моты. Кстати мир довольно тесный, у нас с вами есть знакомый общий, он тоже 502й присматривает. Если не секрет почему вы его отговорили от покупки?
Пане Ігор, на тему тісноти в цьому світі, повністю згідний . Не догадуюсь за кого із моїх знайомих згадуєте, але наразі Беник мене тішить, надіюсь що так буде і надалі. В своїх дописах не сказав за витрати палива... при 90-120км в год і рівній їзді - 3,4 - 3,6 літри на 100км і завдяки потужному баку проходив до 430км дальше було страшно випробовувати. Успіхів і швидшої весни.
После появления на рынке данной модели я понял на что откладывать деньги. Он не просто красив, он дьявольски красив. Почти Мультистрада. Отказаться от покупки заставит только наличие серьезного конструктивного просчёта двигателя. В общем пока откладываю денюжку слежу за данным постом. Пусть Вас он только радует.
Да с движком там как раз таки порядок. Есть экземпляры которые прошли по 50к и как заявляют владельцы никаких намеков на проблемы. Думаю и 150 не будет придел. Проблемы всплывают разного рода по некоторым узлам. Редкие но они есть...
Колєги, дякую за вітання і побажання. Не заглядав у гілку і не дописую бо триває епопея з амортизатором. На наступний тиждень маю надію, що щось проясниться, або фірма поставник, або у китайців закінчуться святкування нового року і щось пришлють . А так чекаю і починаю смикатись бо сніг практично зійшов Всім гараздів!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения